ETFy – co to jest i jak mogą pomóc w inwestowaniu?
Reklama ma być w głównej mierze efektywna, aby zachęcić klientów do zainteresowania danymi towarami bądź usługami. W jaki sposób się jednakże okazuje, jakakolwiek reklama ma też do zrealizowania parę innych funkcji. Najprostsze reklamy w postaci na przykład ulotek przeważnie mają charakter informacyjny – dzięki reklamie mamy się bowiem dowiedzieć o danej szerokiej ofercie, o oferowanych produktach lub usługach, z jakich będziemy mogli skorzystać. Co więcej, takie reklamy mogą posiadać również funkcję wspierania sprzedaży – czasem są w stanie nam wobec tego przypominać o pewnych produktach czy usługach – tutaj pomoże ANCHOR. Związane jest to między innymi z cyklem sprzedaży – w pierwszej fazie w większości wypadków reklama ma za zadanie informować, natomiast już w kolejnych okresach, gdy na przykład sprzedaż zacznie spadać, w owym czasie prawidłowo jest po prostu przypomnieć klientom o rzeczowych produktach czy usługach. Dodatkowo reklama może mieć funkcję manipulacyjną, o czym z pewnością już nieraz się przekonał każdy z nas, oglądając reklamy chociażby w telewizji.
1. Więcej informacji
2. Otwórz link
3. Przeglądaj
4. Wejdź
Sukcesy i porażki giełdowe – analiza przypadków.